۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
آتش سوزی بزرگ خیابان حافظ( میدان امام خمینی بندر انزلی)
حادثه آتش سوزی در ساعت 12:28 جمعه آغاز شد و در این حادثه 16 واحد صنفی درگیر حریق ، دچارخسارات شدیدی دگردیدند، حریق با تلاش آتش نشانان مهار گردید.
به گزارش روابط عمومی:مهرداد رضا پور ریاست سازمان آتش نشانی بندر انزلی در خصوص آتش سوزی گفت: ساعت 12:28 دقیقه ظهر جمعه مورخ 18 فروردین 1402 طی تماسی مردمی با سازمان آتش نشانی بندر انزلی حریقی در خیابان حافظ اعلام گردید.
ریاست آتش نشانی افزود:با توجه به قدیمی بودن بافت محل حادثه بلافاصله علاوه بر سازمان آتش نشانی بندر انزلی، آتش نشانی سازمان بنادر و دریانوردی، آتش نشانی منظقه آزاد بندر انزلی و آتش نشانی منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع)  جهت کمکرسانی فرا خوانده شدند که در مجموع 60 نیروی آتش نشان در این عملیات حضور داشتند که پس از تلاش بی وقفه آتش نشانان، آتش در ساعت 15:45 دقیقه مهار شد.
مهندس رضاپور در خصوص تجهیزات مورد استفاده در این عملیات گفت: 15 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی و 4 تانکر آبرسان در این عملیات مشارکت داشتند.
ریاست آتش نشانی در مورد دلیل رخ دادن این حادثه و میزان خسارات وارده نیز گفت: علت اصلی و محل شروع حریق توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد، که پس از بررسی اعلام میگردد.اما در این حادثه 13 واحد صنفی همکف و 3 واحد صنفی در طبقه اول در مجموع 16 واحد صنفی متاسفانه دچار خسارت مالی شدند که ما خود را در کنار این عزیزان میدانیم ، خوشبختانه در طول این حادثه هیچ خسارت جانی برای صاحبان اصناف درگیر آتش رخ نداد اما در این حریق 3 آتش نشان دچار جراحت شدند که به صورت سرپایی مداوا گردیدند.
مهرداد رضاپور همچنین در خصوص وضعیت کلیسا ی بندر انزلی که در نزدیکی محل آتش سوزی است گفت: کلیسا ی تاریخی حضرت مریم بندر انزلی به هیچ وجه خسارتی ندیده است و به صورت کامل از این آتش سوزی در امان ماند.
ریاست آتش نشانی در پایان افزود: بنده بر خود وظیفه می دانم از زحمات تمامی همکارانم و همراهی آتش نشانی های سایر ارگان ها و نهادها ، نیروهای اورژانس و تمامی دستگاه های ذی ربط که مارا یاری نمودند تشکر و قدردانی ن
 
 
تاریخ:
1402/01/19
تعداد بازدید:
412
منبع:
روابط عمومی سازمان آتش نشانی بندر انزلی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal